4 jednoduché kroky k práci do školy a studiu bez stresu

 

Jedná se o spolehlivé a kvalitní vypracování odborných textů pro práce do školy se specializací na VŠ a MBA práce a související poradenství, formátování a korektury dokumentů. 

1. Ozvěte se nebo rovnou objednejte

Jestli máte jasno, tak rovnou zadejte nezávaznou objednávku. Objednávka může být samozřejmě zadána anonymně. Potřebujeme pouze email pro komunikaci.
Pro konzultaci Vašeho konkrétního zadání volejte 811 111 111 nebo nám napište na info@seminarkyza1.cz.

2. Nabídka z naší strany

Cenovou nabídku obdržíte ihned nebo v případě specifických témat během několika dnů po konzultaci s našimi odborníky. Nabídku zasíláme emailem a pro jistotu také SMS zprávou. Pro vyhotovení v termínu je ideální reagovat obratem.

3. Schválení objednávky a platby

Když Vám cena i termín vyhovují, schválíte objednávku prostřednictvím odkazu v emailu. Při požadavku na změnu navrhované ceny, termínu nebo zadání, nás prosím informujte odpovědí na zaslaný email.
Po schválení nabídky Vám budou obratem zaslány pokyny k platbě.

4. Připravíme vše dle zadání, konzultujeme, kontrolujeme…

Po přijetí platby nebo zaslání dokladu o úhradě začínáme ihned pracovat. U textů nad 10 stran zasíláme 1-3 průběžné ukázky ke schválení a připomínkám. Kdykoliv můžete komunikovat se zpracovatelem Vaší zakázky v uživatelské sekci.
Kompletní objednávka Vám bude zaslána na email a zároveň Vás informujeme SMS zprávou.

Img
Jednoduché platební podmínky
  • Objednávku do 15 stran hradíte předem.

  • Objednávku nad 15 stran hradíte na dvě části. Nejprve zálohou ve výši 50 % ceny. Po odevzdání 50 % textu zasíláme výzvu k úhradě druhé poloviny zakázky. Po uhrazení doplatku Vám bude v dohodnutém termínu zaslána kompletní zakázka.

Proč vyžadujete platbu předem?
  • Abychom celou službu zjednodušili a mohli obsloužit klienty, kteří vyžadují maximální kvalitu a spolehlivost. Více se dočtete na stránce věnované péči o klienty a kvalitě služby.

  • Po provedení platby si závazně rezervujete termín a zpracovatele pro Vaši objednávku.

Tým odborníků v číslech

Celkový počet odborných pisatelů se v čase mění, obvykle se jedná o 100+ osob


S bakalářským titulem 30+
S magisterským titulem 50+
S doktorským a vyšším titulem 15+

Podíl odborností zpracovatelů v %

Ekonomické 36 %
Právo a právní vědy 22 %
Psychologie a sociální 17 %
Zdravotnictví 11 %
Ostatní humanitní vědy 8 % 
Technické 6 %

Časté dotazy

SeminarkyZa1.cz je profesionální on-line služba pro psaní, editaci a korektury textů, která pomáhá studentům a absolventům především vysokých škol. Stručně řečeno jsme připraveni psát, upravovat, přepisovat, nebo dělat korektury pro jakékoliv obchodní či akademické dokumenty.
Jsme hrdí na naši práci a stojíme si za ní. Většina našich spisovatelů jsou absolventi vysokých škol často s praxí v soukromé či veřejné sféře a to nejen z celé ČR a Slovenska, ale také ze zahraničí například Anglie atd. Jsme zaměřeni přímo na uspokojení potřeb vysokoškolských studentů, kteří hledají profesionální a spolehlivé služby spisovatelů a redaktorů SeminarkyZa1.cz a jsme oficiálně registrovanou společností (ABRIO SERVICE s.r.o., IČ: 03842185 se sídlem v Praze), což je zásadní z hlediska bezpečnosti a ochrany práv klienta. V případě, že jsou porušena vaše práva spotřebitelů, máte jednoduchou právní oporu a můžete snadno reklamovat dodaný text či žádat vrácení peněz.
Tento proces je velmi jednoduchý. Za účelem najmutí spisovatele nebo editora, stiskněte tlačítko Objednat na libovolné stránce webové stránky a vyplňte objednávkový formulář. Je důležité uvést veškeré informace co nejpodrobnější a tím eliminovat zbytečné otázky spisovatele. Zároveň se tímto zabrání budoucím změnám způsobeným nejasným zadáním. Můžete snadno nahrávat další instrukce (fotokopie, PDF soubory, atd.) již při vyplňování objednávkového formuláře. Jakmile vyplníte formulář objednávky, bude Vám zaslána cenová nabídka ke schválení. Následně proveďte platbu pomocí zaslaných instrukcí. Jakmile obdržíme platbu, přiřadíme odborníka ve svém určeném oboru (obvykle netrvá déle než 90 minut).
Absolutně. Již několik let tvoříme databázi odborníků – autorů, spisovatelů a výzkumníků v různých akademických a obchodních oblastech. Kvalita je pro nás na prvním místě a jsme schopni zvládnout i složité nebo vědecké projekty, takže buďte ujištěni, že budeme dělat vše pro to, abychom vždy přiřadili profesně odpovídající osobu na Váš projekt a začneme pracovat co nejdříve.
Pokud nejste spokojeni s dodaným výsledkem, máte možnost na podání reklamace a my provedeme revizi. Chcete-li požádat o revizi, zašlete zprávu administrátorovi či pisateli a v krátkém termínu sjednáme nápravu.

Vždy porovnáváme zpracovanou objednávku se zadáním práce v případě, že jsou zde odlišnosti či vypracovaný projekt neodpovídá v dílčích částech zadání tak jej na naše náklady přepracujeme. Pokud Vám vznikne nárok na vrácení peněz, tak garantujeme vyplaceni do 15 pracovních dnů.

Ano. Každý text je originál a nepublikujeme jej nikam dále, neprodáváme ani neposkytujeme třetím osobám. Vaše jméno, telefonní číslo a místo bude známo pouze našemu oddělení zákaznické podpory. Nikdy nebudeme předávat osobní informace k spisovateli / editorovi. Ochranu dat našich klientů a jedinečnost každé zakázky bereme na nejvyšší stupeň našich hodnot..
Tím, že máme velký tým odborníků, tak se můžeme pochlubit, že většina objednávek, které mají být dodány, jsou expedovány před nebo dle stanoveného termínu. Pozdní dodávka může nastat pouze v extrémních situacích, kdy spisovatel onemocní a je hospitalizován, je zapojen v autonehodě, nebo je obětí klimatických podmínek. V těchto vzácných případech, má každý klient právo požádat o částečné či úplné vrácení peněz a to s ohledem na konkrétní situaci.

Většina našich pisatelů si přeje zůstat v anonymitě stejně tak, jako většina našich klientů. Proto většina našich pisatelů chce zůstat anonymní a vyhnout se přímé komunikaci se svými klienty. Nicméně, máte vždy možnost zaslat zprávy prostřednictvím webové stránky ke každé konkrétní zakázce. V případě, že je Váš projekt opravdu těžký a chtěli byste skutečně mluvit s osobou, která je za splnění odpovědná, je nutné nejdříve kontaktovat naše oddělení zákaznické podpory a informovat ho o Vaší žádosti. Tuto komunikaci pak případně zprostředkujeme.

Trávíme hodně času výběrem nejlepších lidí na volné noze, kteří jsou připraveni pracovat na Vašich projektech. Ačkoli obdržíme desítky až stovky životopisů od kandidátů každý měsíc, jen málo z nich je přijímáno a mohou se připojit do našich profesionálních řad. Jakmile bude Vaše objednávka přiřazena konkrétní osobě, můžete s ní komunikovat a klást otázky týkající se Vašeho úkolu a ověřit si tak, že je Váš pisatel velmi schopný.

Přejděte na naši stránku objednávky a vyplňte pečlivě objednávkový formulář. Pokud je to Vaše první objednávka, tak Vám spolu s ní do emailu přijdou také přihlašovací údaje. Prostřednictvím těchto údajů se na našich stránkách přihlásíte do svého uživatelského účtu, ve kterém naleznete detail své objednávky a především také chat, jehož prostřednictvím můžete komunikovat s přiřazeným pisatelem. Obvykle začneme hledat pisatele / editora pro práci na projektu již před obdržením finančních prostředků.

Na základě schválení ceny prostřednictvím odkazu v emailu s cenovou nabídkou, Vám bude zaslána výzva k platbě s potřebnými platebními údaji. Platbu můžete uhradit jednorázovým příkazem, či vkladem financí přímo na účet. Po uhrazení platby začneme s realizací objednávky. Pokud je Váš termín expresní nebo jednoduše chcete celý proces urychlit, zašlete nám na email potvrzení platby.
Jakmile je Vaše objednávka připravena, bude Vám zaslána na zadanou e-mailovou adresu.
Pokud Vám pisatel pošle zprávu prostřednictvím chatu, okamžitě obdržíte e-mailové oznámení s přímým odkazem na vzkaz.

Ano. SeminarkyZa1.cz je registrovanou obchodní společností (ABRIO SERVICE s.r.o., IČ: 03842185 se sídlem v Praze) Společnost musí dodržovat zákony na ochranu spotřebitele, zákony pro spravedlivé obchodování a prodej zboží a služeb a dalších právních předpisů. Naše služby odpovídají 100 % všech souvisejících právních předpisů v České republice a naši zaměstnanci a klienti si mohou být jisti, že při uzavírání smluv nejsou v rozporu s žádnými zákony v České republice.

Služba je v souladu se zákony České republiky. Nabízíme pouze a výhradně zpracování podkladů, studijních materiálů dle požadavků zákazníka a ne kompletních školních prací. Vše v souladu s etickým kodexem.

Nezávazně objednat

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace