Stačí nám pouze Váš email k tomu, aby byly doladěny všechny detaily a objednávka mohla být realizována. Náš zákaznický servis je Vám k dispozici a na emaily odpovídáme prakticky ihned. V případě telefonického kontaktu Vaše číslo nikde nezaznamenáváme, pokud ho sami neuvedete v objednávce pro rychlejší komunikaci. Zpracování tedy probíhá pouze pod číslem objednávky.
Před přiřazením objednávky konkrétnímu pisateli je možné stanovit kontrolní termíny na průběžné odevzdávání 25 %, 50 % a 75 % zpracovaných částí Vaší zakázky. Tyto termíny se dají dle domluvy mezi Vámi a pisatelem volně upravovat.
Každá zakázka je v průběhu zpracování minimálně jednou zkontrolována. Předmětem kontroly je především kvalita vypracovaného textu a komunikace v chatu zakázky. Pokud jedna strana nekomunikuje a její odpověď je k vypracování zakázky nezbytná, druhá strana je okamžitě upozorněna a požádána o reakci.
Po úhradě objednávky je v daném termínu zpřístupněna celá vypracovaná zakázka. Vzniká tak prostor pro případné úpravy zpracovaného textu. Všechny požadované úpravy však musí být v souladu se zadávacími informacemi, dle kterých byla objednávka naceněna.