Jestli máte jasno, tak rovnou zadejte nezávaznou objednávku. Objednávka může být samozřejmě zadána anonymně. Potřebujeme pouze email pro komunikaci.
Pro konzultaci Vašeho konkrétního zadání volejte 811 111 111 nebo nám napište na info@seminarkyza1.cz.
Cenovou nabídku obdržíte ihned nebo v případě specifických témat během několika dnů po konzultaci s našimi odborníky. Nabídku zasíláme emailem a pro jistotu také SMS zprávou. Pro vyhotovení v termínu je ideální reagovat obratem.
Když Vám cena i termín vyhovují, schválíte objednávku prostřednictvím odkazu v emailu. Při požadavku na změnu navrhované ceny, termínu nebo zadání, nás prosím informujte odpovědí na zaslaný email.
Po schválení nabídky Vám budou obratem zaslány pokyny k platbě. Platit můžete kartou, bankovním převodem, či vkladem na pobočce banky.
Po přijetí platby nebo zaslání dokladu o úhradě začínáme ihned pracovat. U textů nad 10 stran zasíláme 1-3 průběžné ukázky ke schválení a připomínkám. Kdykoliv můžete komunikovat se zpracovatelem Vaší zakázky v uživatelské sekci.
Kompletní objednávka Vám bude zaslána na email a zároveň Vás informujeme SMS zprávou.
Objednávku do 15 stran hradíte předem.
Objednávku nad 15 stran hradíte na dvě části. Nejprve zálohou ve výši 50 % ceny. Po odevzdání 50 % textu zasíláme výzvu k úhradě druhé poloviny zakázky. Po uhrazení doplatku Vám bude v dohodnutém termínu zaslána kompletní zakázka.
Abychom celou službu zjednodušili a mohli obsloužit klienty, kteří vyžadují maximální kvalitu a spolehlivost. Více se dočtete na stránce věnované péči o klienty a kvalitě služby.
Po provedení platby si závazně rezervujete termín a zpracovatele pro Vaši objednávku.
Vždy porovnáváme zpracovanou objednávku se zadáním práce v případě, že jsou zde odlišnosti či vypracovaný projekt neodpovídá v dílčích částech zadání tak jej na naše náklady přepracujeme. Pokud Vám vznikne nárok na vrácení peněz, tak garantujeme vyplaceni do 15 pracovních dnů.
Většina našich pisatelů si přeje zůstat v anonymitě stejně tak, jako většina našich klientů. Proto většina našich pisatelů chce zůstat anonymní a vyhnout se přímé komunikaci se svými klienty. Nicméně, máte vždy možnost zaslat zprávy prostřednictvím webové stránky ke každé konkrétní zakázce. V případě, že je Váš projekt opravdu těžký a chtěli byste skutečně mluvit s osobou, která je za splnění odpovědná, je nutné nejdříve kontaktovat naše oddělení zákaznické podpory a informovat ho o Vaší žádosti. Tuto komunikaci pak případně zprostředkujeme.
Přejděte na naši stránku objednávky a vyplňte pečlivě objednávkový formulář. Pokud je to Vaše první objednávka, tak Vám spolu s ní do emailu přijdou také přihlašovací údaje. Prostřednictvím těchto údajů se na našich stránkách přihlásíte do svého uživatelského účtu, ve kterém naleznete detail své objednávky a především také chat, jehož prostřednictvím můžete komunikovat s přiřazeným pisatelem. Obvykle začneme hledat pisatele / editora pro práci na projektu již před obdržením finančních prostředků.
Ano. SeminarkyZa1.cz je registrovanou obchodní společností (ABRIO SERVICE s.r.o., IČ: 03842185 se sídlem v Praze) Společnost musí dodržovat zákony na ochranu spotřebitele, zákony pro spravedlivé obchodování a prodej zboží a služeb a dalších právních předpisů. Naše služby odpovídají 100 % všech souvisejících právních předpisů v České republice a naši zaměstnanci a klienti si mohou být jisti, že při uzavírání smluv nejsou v rozporu s žádnými zákony v České republice. Služby nabízíme v souladu s etickým kodexem, ke kterému přistupuje každý náš zákazník.