Péče a kvalita s garancí

Podrobnosti získáte kliknutím myší na konkrétní garanci, která Vás zajímá.

Všem našim klientům se snažíme vyjít co nejvíce vstříc 

Společnými silami hledáme vhodné řešení objednávky přímo na míru. Zajistíme pro Vás odborníka v oboru. Máme pochopení pro to, že každé podklady se mohou v mnohém lišit, a právě z toho důvodu nabízíme několik možností pro komunikaci se zákaznickým servisem, či pisatelem.

Pomůžeme Vám s úpravou již Vámi napsané hotové práce

V případě jakýchkoliv pochybností či úprav zadání objednávky Vám jsou k dispozici koordinátorky, které Vám rády pomohou prostřednictvím mailu nebo telefonního kontaktu. Pokud budete mít dotazy týkající se platby, podkladů nebo termínů, pak se na ně rovněž můžete vždy obrátit.

Každodenní kontakt se zpracovatelem

Zpracovatel Vaší objednávky Vám je k dispozici na chatu, prostřednictvím kterého si můžete vyměňovat vzájemné informace a společnými silami vymyslet další postup. Vždy Vám bude přiřazen odborník ve svém oboru, takže se můžete spolehnout na adekvátní přístup i pomoc.

Našim klientům nabízíme možnost úhrady zakázky na splátky

Chápeme, že máte rádi kontrolu nad svými výdaji, a proto nabízíme možnost splátek.

Žádný náš klient není nucen uvádět své osobní informace

Stačí nám pouze Váš email k tomu, aby byly doladěny všechny detaily a objednávka mohla být realizována. Náš zákaznický servis je Vám k dispozici a na emaily odpovídáme prakticky ihned. V případě telefonického kontaktu Vaše číslo nikde nezaznamenáváme, pokud ho sami neuvedete v objednávce pro rychlejší komunikaci. Zpracování tedy probíhá pouze pod číslem objednávky.

Po ukončení objednávky máte možnost nás požádat o kompletní vymazání ze systému

Stanovení kontrolních termínů

Před přiřazením objednávky konkrétnímu pisateli je možné stanovit kontrolní termíny na průběžné odevzdávání 25 %, 50 % a 75 % zpracovaných částí Vaší zakázky. Tyto termíny se dají dle domluvy mezi Vámi a pisatelem volně upravovat.

Komunikace s konkrétním zpracovatelem

Jakmile je zakázka přiřazena konkrétnímu pisateli, máte nejlepší prostor pro doladění všech detailů již s konkrétní osobou, která bude na přípravě Vašich podkladů pracovat. Prostřednictvím „chatu“ můžete společně komunikovat jako pisatel/zákazník. Ideální je si na začátku utříbit a schválit všechny potřebné informace.

Pravidelná konzultace pro dosažení spokojenosti se zpracovávanou zakázkou

V případě, že máte určité výhrady k průběžně zasílanému textu, s něčím nesouhlasíte, něco Vám v zakázce nadbývá či naopak chybí, potom je potřeba o této skutečnosti pisatele informovat již v průběhu zpracovávání. Vaše připomínky však musí být v souladu s původní objednávkou, na kterou byla vzhledem ke všem Vámi stanoveným požadavkům zaslána cenová nabídka.

Kontrolu pravidelně provádí koordinátoři

Každá zakázka je v průběhu zpracování minimálně jednou zkontrolována. Předmětem kontroly je především kvalita vypracovaného textu a komunikace v chatu zakázky. Pokud jedna strana nekomunikuje a její odpověď je k vypracování zakázky nezbytná, druhá strana je okamžitě upozorněna a požádána o reakci.

Kvalitu  přinášíme díky pečlivému výběru pisatelů

U každého pisatele je před zahájením spolupráce ověřeno jeho vzdělání a kvalita vypracovaných vysokoškolských textů.

Po úhradě objednávky je v daném termínu zpřístupněna celá vypracovaná zakázka. Vzniká tak prostor pro případné úpravy zpracovaného textu. Všechny požadované úpravy však musí být v souladu se zadávacími informacemi, dle kterých byla objednávka naceněna.

Oprávněná reklamace

Je Vám k dispozici přepracování zakázky jiným zpracovatelem, popř. dochází k vrácení peněz nejpozději do 14 dnů - obvykle však dříve.

Vzhledem ke kvalitě, pravidelné kontrole ze strany koordinátorů, komunikaci mezi klientem a pisatelem jsou reklamace ze strany zákazníků na naše služby podávány zcela výjimečně.

Nezávazně objednat Jak to celé funguje

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace